Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.
Levertijd en verzending bij webwinkels van Webcompanies
1. Wat zijn de verzendkosten?
2. Bezorgen jullie ook in België en Duitsland?
3. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
4. Kan ik het pakket bij Webcompanies afhalen?
5. Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?
6. Wat gebeurt er als mijn pakketje gedurende transport kwijt raakt of wordt beschadigd?
7. Mijn bestelling kon niet afgeleverd worden, wat nu?
1. Wat zijn de verzendkosten?
Verzendkosten binnen Nederland: € 5,95
Verzendkosten naar België: € 6,95
Verzendkosten naar Duitsland: € 7,95
2. Bezorgen jullie ook in België en Duitsland?
Ja, wij bezorgen ook in België en Duitsland.
De gemiddelde levertijd naar België en Duitsland is één á twee werkdagen.
3. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Vrijwel al onze producten worden vanuit voorraad geleverd. Bij producten waar een levertijd op zit, wordt dit duidelijk vermeld. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur besteld en betaald zijn worden nog dezelfde dag door ons bedrijf verzonden.
98% van deze pakketten komen ook daadwerkelijk de volgende dag aan. Dat geldt ook voor pakketten verzonden naar België en Duitsland. Heb je het pakket de volgende dag niet ontvangen? Geen paniek, dan is er mogelijk een sorteerfout gemaakt en wordt het pakket naar alle waarschijnlijkheid de volgende dag bezorgd.
Heb je een hulzen, kralen of kettingen gordijn in standaardafmeting of bouwpakket besteld? Dan kan de levertijd langer zijn. Deze worden gemiddeld binnen 2 á 3 werkdagen geleverd.
4. Kan ik het pakket bij Webcompanies afhalen?
Helaas is het niet meer mogelijk om een bestelling bij ons af te halen.
5. Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?
Heb je je bestelling na een aantal dagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Vermeld hierbij je naam en ordernummer zodat wij direct via een tracking systeem kunnen nagaan waar jouw pakketje zich bevind.
6. Wat gebeurt er als mijn pakketje gedurende transport kwijt raakt of wordt beschadigd?
Jouw pakket is gedurende transport door Webcompanies verzekerd. Mocht jouw pakket onverhoopt beschadigen of kwijt raken, dan zal Webcompanies jouw kosteloos het pakket opnieuw toesturen.
7. Mijn bestelling kon niet afgeleverd worden, wat nu?
Er kunnen verschillende redenen zijn waardoor een pakket niet bezorgd kan worden:
- Je hebt een verkeerd huisnummer of postcode doorgegeven.
De klant is zelf verantwoordelijk voor het juist invullen van de adresgegevens. Als deze niet juist worden ingevuld wordt het pakket óf verkeerd bezorgd danwel retour gestuurd. Indien jouw pakket retour komt door een adresfout, zullen wij per email contact met je opnemen. Om je bestelling alsnog te ontvangen dien je de juiste adresgegevens door te geven en nogmaals de verzendkosten te voldoen.
- Je bent niet thuis als de bezorger langskomt.
De chauffeur doet één afleverpoging op het door jou opgegeven adres. Als je het pakketje niet hebt kunnen aannemen dan wordt het pakket bezorgd bij een servicepunt in je buurt waarna je 7 dagen de tijd hebt om deze af te halen. Als je dit niet binnen 7 dagen doet dan gaat het pakket retour afzender. Indien het pakket retour komt omdat de bezorger het pakket niet op het opgegeven adres kon afleveren en deze daarna niet is afgehaald bij het postkantoor, zullen wij per email contact met je opnemen. Om je bestelling alsnog te ontvangen die je nogmaals de verzendkosten te betalen. Wellicht is het handig om het pakketje op een ander adres te laten bezorgen.