Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.
Retourneren bij webwinkels van Webcompanies
Mag ik een artikel retour sturen?
Op jouw bestelling geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is. Binnen deze periode mag je het artikel bekijken of beoordelen. Ben je niet tevreden over het artikel? Dan kun je het retourneren. Dit geldt ook voor actie artikelen of artikelen uit de opruiming.
Uitgesloten zijn:
Op maat gemaakte vliegengordijnen, 2e kans en B-keus mogen niet geretourneerd worden. En voor draadjesgordijnen en bamboe vliegengordijnen geldt: Als deze uit de verpakking zijn geweest, mag het niet geretourneerd worden. Deze zijn daarna namelijk niet meer in originele staat terug in de verpakking te krijgen
Retourinformatie (consument)
Stuur ons dan een e-mail waarin je kenbaar maakt dat je je pakket wilt retourneren. Vermeld hierbij om welk artikel het gaat en je ordernummer. Nadat je de retourzendig hebt aangemeld ontvang je van ons een bevestigingsmail met een retourlabel. Het retourlabel gebruikt je alleen als je van optie 2 gebruik maakt.
Je kunt u het product op 3 manieren retourneren
1) Afgeven bij ons hoofdkantoor in Zutphen (Gratis)
Het adres is:
Vliegengordijnkopen.nl
Brinkhorst 25
7207 BK Zutphen
Wij zijn op werkdagen geopend van 10:00-16:00 uur
2) Je maakt gebruik van ons retourlabel.
Dit is meestal de voordeligste, veiligste en gemakkelijkste optie. Jouw pakket is namelijk gedurende transport door ons verzekerd tegen zoekraken en schade. Je plakt ons retourlabel (welke je per email ontvangt) op het pakket en geeft vervolgens het pakket bij een Postnl locatie bij jou in de buurt af. De kosten van het retourlabel wordt verrekend op je creditnota.
3) Zelf de artikel via Postnl/DHL/DPD retourneren.
De kosten hiervan zijn variabel en betaal je direct aan het desbetreffende verzendbedrijf. Als je bij het verzendbedrijf niet hebt gekozen voor verzekerd vervoer ben je zelf aansprakelijk voor eventuele schade of vermissing van je pakket. Kies je voor deze optie? Dan maak je zelf een adreslabel en plak je deze op het pakket.
Het retouradres is:
Vliegengordijnkopen.nl
Afdeling retouren
Brinkhorst 25
7207 BK Zutphen
De retourkosten bij gebruik van ons retourlabel zijn als volgt:
Pakket Nederland verzekerd 0-10 kg: € 9,95
Pakket Nederland verzekerd 10-30 kg: € 14,95
Pakket Nederland verzekerd met 1 zijde van 90cm of langer: € 14,95
Pakket verzekerd met een waarde van € 75,- of meer € 14,95
Pakket Duitsland en België: € 19,95
Als jouw pakket vermist raakt of beschadigd raakt tijdens het retourproces. Krijgt u bij gebruik van ons label, gewoon uw gehele aankoopbedrag uitgekeerd.
Voor elke retournering geldt:
Je kunt alleen producten retourneren welke in een staat verkeren waarin je ze zelf ook zou willen ontvangen:
- Het product moet dus compleet en onbeschadigd zijn
- Het product dient in originele verpakking en met originele bescherming retour gezonden worden. De doos dient niet bestickerd of beschreven te zijn.
- Zorg ervoor dat het geheel tijdens transport niet kan beschadigen
- Zend je factuur of een kopie hiervan mee met het retourpakket
Na ontvangst van de door jouw geretourneerde artikelen, ontvang je van ons een creditnota en storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op jouw bankrekeningnummer.
Webshopgiftcard:
als je een bestelling wilt retourneren welke is betaald met een Webshopgiftcard krijg je een shoptegoed om te besteden.
Retourinformatie (Zakelijk)
Wettelijk gezien vervalt het retourrecht voor zakelijke aankopen.